22 noiembrie 2011

Editura didactica si pedagogica (logo)

Daca vreodata v-ati intrebat cum arata logo-ul Editurii didactice si pedagogice -> pentru ca aproape pe fiecare manual (din anii cand am facut eu scoala) era foarte neclar pentru ca foaia sugea cerneala - am gasit un manual din 1970 unde logo-ul a fost tiparit MARE si, foaia fiind mai buna, s-a tiparit si clar -> am pus mai jos un scan.




Daca dupa ce vedeti logo-ul veti spune: "Dar asa arata el! Eu asa mi-l aduc aminte!" vreau sa vedeti si un scan dupa un manual tiparit cam pe vremea cand eram eu elev:



Acum intelegeti de ce sunt atat de extaziat ca am putut vedea CLAR cum arata logo-ul Editurii didactice si pedagogice? :-)
(Nu mai spun ca in poza doi au pus logo-ul in oglinda... pentru cine a observat faclia... )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu