13 iulie 2017

Vama Veche - La Nea Petrica





Nu prea ma plang de cazari. De obicei nu ma plang, pentru ca in mintea mea e "oricum stau cateva nopti, camera nu conteaza".
Eu nu ma plang, dar traiesc cu o femeie care are pretentii. Adica, daca nu e "la cort", cum propun eu, o las pe ea sa caute si sa aleaga, pentru ca in mod sigur eu nu voi face treaba ok. :)
Ea a cautat, ea a gasit. 
Scriu acum pentru ca vreau sa va pazesc de ce am patit eu. Adica, sa va pazesc de doua zile de plans pentru ca "nu arata ca in poze", pentru "proprietarul nu vrea sa ne schimbe camera".

"La nea Petrica" e o unitate de cazare in Vama Veche. Pe site-ul casei pozele sunt perfecte, facute din camerele cele mai bune, banuiesc.
Noi nu am avut norocul asta. Noi am fost cazati in camera pe care o vedeti in poze. De fapt, in poze sunt mai multe camere, ca am prins o zi de joi cand pensiunea era mai goala si am facut un tur de camere, fara sa ne vada nenea.
O camera are boiler, una nu. Un boiler serveste doua camere, de asta e asa. 
Boilerul se afla in baie sau in camera. Daca ai necazul sa prinzi o camera cu el inauntru, adauga cateva grade la temperatura ambientala din camera, ca piesa nu e dintre cele mai bine izolate.
Baia nu are cada/cabina de dus. Bateria de la chiuveta e din aia de cada, din ea iese furtunul de dus, faci dus pe jos, in baie. Atentie sa nu stropesti hartia igienica!

A costat 120 de lei pe noapte.
Va las pe voi sa decideti daca merita, Alina a spus ca a vazut camere MULT mai ok, la banii astia.
Plangea pentru ca i s-a tras teapa, iar cand s-a dus la receptie sa spuna ca vrea camera schimbata, nenea a spus ca nu se poate, el avand pensiunea goala (era joi).

Am cerut factura pentru banii platiti, nu a vrut sa ne dea. A spus ca nu elibereaza facturi, ca oricum, el e inregistrat ca particular ce ofera camere de inchiriat, si plateste suma fixa anuala: "Pentru 5 camere platesc 100 de milioane pe an la ANAF, ca am sau ca nu am clienti". Nu ma pricep, asa ca am luat de bun ce a spus.
Casa cica e intregistrata la Fisc cu 5 camere, de fapt are vreo 25. Multe sunt in pod, unde, daca ai mai mult de 1,80m risti sa nu incapi.
Paturile si baile sunt ca in poze.

Nu vreau sa-l torn la ANAF. L-as turna daca nu ar fi guvernul asta. L-as turna daca as fi intr-un stat normal, in care sa vad ca se intampla ceva cu banii colectati de ANAF.

Nu-l torn a ANAF, dar am scris acest articol pentru a va atrage atentia sa va paziti.
Pretul corect al camerei e de maximul 50 de lei pe noapte, iar daca ar fi fost 70 de lei in loc de 120, poate nu as fi scris acest articol. (repet, pentru mine nu ar fi contat prea mult)


Bai "nea Petrica", nu ma mai vezi pe la matale.

"La nea Petrica" - NU!!!!!



P.S.: "nea Petrica" nu e un localnic amarat. "nea Petrica" e un nene de la Bucuresti, cu masina SUV si o "casa" ce are cam 20 de camere. Nu e deloc "nea" nici la preturi, 120 de lei pe noapte ar trebui sa coste o camera decenta, nu ce vezi in poze.
In concluzie, "nea Petrica" e si putin cam tepar.

P.S.2: Dar privelistea... ce spuneti de priveliste? Se vede in ultimele doua fotografii.

P.S.3: De ce nu am plecat daca am vazut fazele astea, nu-i asa ca va intrebati asta? Am sa raspusnd ce mi-a spus prietena mea: "Noi am venit pentru trei zile la mare sa cautam cazari? Dupa ce am cautat cateva zile cazari pe net si cu telefonul in mana, am ajuns aici sa cautam alta cazare? UNDE? Ca totul e plin acum. De ce nu a pus poze reale pe site, ca nu am fi ajuns aici."

--------------------
Trebuie sa scriu si ceva de bine, ma gandesc.
Bucataria acestei case/pensiuni e bine utilata. De exemplu, au multe frigidere: fiecare camera are repartizat, are un raft intr-un frigider. La bucatarie era curat catre foarte curat. Nici un repros aici.
In afara de mobila si spatiu mic, nu ne-am plans de curatenie.
E vechi, e distrus, dar curat. Cearsafuri curate, miros ok, perne noi. Macar atat, daca nu au fost in stare sa puna niste scanduri ok la pat. Varul de pe pereti parea nou. Ori nou, ori "reconditionat" foarte bine.
Chiar am socializat cu femeia de serviciu, care mai tot timpul era cu o carpa in mana.
Baia nu avea sapun, totusi. Cred ca politica lu' "nea Petrica" era prezenta. In nici o baie nu am vazut sapun.
Bai nea Petrica, mai lasa lacomia, bre!















Un comentariu:

  1. eu călătoresc destul de mult și nu am mai dormit prost de tare multă vreme. Desigur, am nimerit prost dar nu am acceptat situația și am plecat instant in alta parte. Soluția e simplă dar e utila doar pentru cei cu principiul "o noapte din viața mea este preaimportanta ca sa dorm oriunde și oricum":
    1. Fa-ți rezervare, nu merge la nimereală.
    2. Folosește aplicații de booking.
    3. Folosește filtru la Căutare după criterii ca: rating, nr. stele, tip cazare.
    4. Petrece timp ca sa citesti review și sa analizezi poze, ferește te de unitățile cu review puțin sau 2-3 poze.
    4. Bis: sa ai plan B adică o alta unitate ceva mai scumpă la care sa te reorientezi.
    5. Nu plăti anticipat, sau dacă o faci sa fie prin virament.
    6. La sosire, nu te grăbi, înainte de a te caza, inspectează atent camera, baia, eventual fără sa îți urci bagajul.
    7. Dacă ceva este neplăcut, refuza cazarea. Dacă ai plătit anticipat solicita cu hotărâre banii înapoi. Dacă ai rezervat cu opțiunea NoReambursabil nu te emoționa, orice unitate dacă nu au apucat sa dormi la ei, îți va face retur, dacă refuza ia legătura cu banca ta si solicita retragerea viramentului, este legal și ai banii înapoi in 2-3 zile.
    8. Treci la planul B

    RăspundețiȘtergere