02 decembrie 2010

Cerere la CC al PCR


Tovarăsului IOSIF BANC
SECRETAR AL COMITETULUI CENTRAL AL PARTIDULUI COMUNIST ROMAN

Sub semnatul , director adjunct la Agentia Română de Impresariat Artistic, vă aduc la cunostintă următoarele:
Locuiesc într-un apartament compus din 2 camere si dependinte, în Bd. 1 Mai nr. , din anul 1978.
La primirea apartamentului, întrucît nu exista altă posibilitate, salariul meu fiind de peste 3000 pe luna, acesta mi-a fost repartizat ca proprietate personală cu împrumut de la stat în rate pe termen de 15 ani.
Apartamentul fiind amplasat deasupra unui magazin alimentar si numai la cîtiva metri de linia tramvaelor (liniile 3,4 si 20) si autobuzelor, este expus unui zgomot permanent din zori pînă noaptea tîrziu. Sotia mea este traducătoare, corector, cu munca la domiciliu la cooperativa "Deservirea" – sectia traduceri, iar eu lucrez în timpul liber o monografie a judetului Dîmbovita si la una a vechiului centru muncitoresc petrolier, Moreni, (am scris pîna in prezent 3 lucrări care au fost tipărite , cuprinzînd date despre Istoria Petrolului Românesc). Astfel, din cauza zgomotului excesiv, activitatea noastră în casă se desfăsoară în conditii extrem de nefavorabile. La aceasta se adaugă si faptul că sotia mea suferă de afectiuni care necesită mai multă liniste, subsemnatul, ca urmare a activitătii depuse ca activist de partid, scos din productie din anul 1944, am activat la Plasa Moreni, la regiunea Prahova si la C.C. al P.C.R., apoi la România Film si în prezent la Agentia Română de Impresariat Artistic, am fost recompensat cu Ordinul "Steaua Republicii" cl. I-a, "Ordinul Muncii" cl.III-a, "Meritul Cultural" cl.III-a si 5 medalii.
Tinînd seama de cele de mai sus, vă rog tovarăse secretar, a-mi aproba repartizarea unui apartament, proprietate de stat, pe o stradă mai linistită din rezerva de locuinte a Gospodăriei de Partid a C.C. al P.C.R..
Mentionez că sînt de acord să cedez apartamentul pe care îl ocup în prezent, gospodăriei de partid a C.C. al P.C.R.
Cu deosebit respect.
1.06.1981
----------------------------------
Scrisoarea am gasit-o intr-o biblioteca veche dintr-un bloc de pe strada Ion Mihalache, la intersectie cu Maresal Averescu si Turda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu